Los Angeles dag 1, 5 juni en dag 2, 6 juni Joshua Tree N.P.

6 juni 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Een vlucht van ruim 11 uur. Op de AirPort LA. Het duurde even omdoor de Doane te komen. Zijn geen vrolijke jongens. Onze koffers stonden inmiddels al naast de bagageband en we hadde al 2 shuttle busjes gemist naar ons hotel. Gelukkig was de chauffeur van een ander busje bereidt ons af te zetten bij het Hilton. Lekker opgefrist en de blauwe stadsbus no3 gepakt naar Santa Monica boulevard/ pier. We hebben niet in het bushokje gewacht. Daar stonden wat jongeren te blowen. Lekker hapje gegeten en gewandeld over de pier. Op tijd weer terug naar het hotel en lekker ons bedje in gegaan. We worden vroeg opgehaald door de camper verhuurder.

2e dag uitgebreid instructie gehad van onze camper. De lengte van de camper zou ongeveer 7.5 mtr zijn, maar die wij meekrijgen is ruim 9 meter. Even wennen met rijden. De wegen rondom LA zijn best druk. Nadat we boodschappen hebben gedaan zijn we gaan rijden. Benzine ruim 40 gallon in de tank bijgevuld. We staan op de 1e campground bij Joshua Tree N.P. Vanavond sterren kijken en coyoty’s horen huilen. Morgen de grootste boom ter wereld gaan bekijken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mandy Overkleeft:
    7 juni 2018
    Ziet er goed uit opi en omi! Ook leuk voor mama om wat te lezen te hebben tijdens onze nachtelijke avontuurtjes 😊 Dikke kus van Brett
  2. Elly en Ger:
    7 juni 2018
    Wat een leuke foto's en wat een knoert van een camper. Denk dat je er zelfs in kan zaalvoetballen!
  3. John en Monica:
    8 juni 2018
    Jeetje wat een knoert van camper zeg!!! Leuke foto’s bij de selfies wel ff lachen😜staat net wat leuker
  4. Marcel:
    16 juni 2018
    Leuke foto.s ouwe geniet lekker van je vakantie wel uitkijken met inparkeren met de camper van 9 meter