Monument Valley dag 6, 10 juni

15 juni 2018 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

Het is alsof je in een film zit als je er naartoe rijdt. De Valley waar John Wayne groot is geworden. Campground Gouldings hebben we de camper neer gezet. Excursie geboekt voor de volgende ochtend. Met de shuttle naar het restaurant waar we lekker hebben gegeten. Ben nog een beetje aan het stoeien met mijn stekkerdoos. Heb allerlei wereld adapters maar geen die op de stopcontacten past in de camper. Koop in de winkel de juiste stekker en heb mijn stekker eraf geknipt. Zo nu kan ik al mijn apparaten tegelijk opladen. Met onze amerikaanse buren een gezellig gesprek gehad. Hij was altijd drummer geweest, maar nu retirerd. Hij noemde bekende artiesten waar hij mee had gewerkt. Ik kende er niemand van. De excursie was mooi. Foto’s spreken voor zich. De man van een Belgisch stel ging nog op zijn knieën om haar ten huwelijk te vragen. In de middag zijn we vertrokken naar onze volgende bestemming. Bryce Canyon n.p.

1. John en Monica:
    15 juni 2018
    Leuk verhaal,, maar ik mis de foto’s 🙄
  2. Mandy Overkleeft:
    15 juni 2018
    Wat een romantiek.. Heb jij ook nog wat romantisch voor Annie in de planning?